SPUlpgo spu

SPU

Агенция за пълно рекламно обслужване

  • Начало
  • Проекти
    • 3D моделиране
    • Опаковки
    • Автомобили
    • Магазини
    • Външна реклама
    • Корпоративен дизайн
    • Печатна реклама
    • Рекламни стелажи
    • Разни
  • Услуги
    • Проектиране, дизайн и производство на опаковки
    • Печатната реклама – в днешната цифрова ера
    • Корпоративен дизайн – Бранд идентичност
    • 3D моделиране на продукти, конструкции и стелажи
    • Създаване, разработка и поддържка на социални мрежи
  • За нас
  • Контакти

Брандиране на търговски обект - Магазин Фантастико

Изработка на проект за Paulaner монтаж и демонтаж.

Брандирането е изпълнено с PVC и перфо фолио.

Брандиране на търговски обект

е съществен аспект от успеха на всеки магазин за търговия на дребно, тъй като помага да се установи идентичността на магазина и да се разграничи от конкурентите. Съществуват няколко ключови елемента на брандирането, които магазинът за търговия на дребно трябва да вземе предвид, включително името, логото и цялостната визуална идентичност на магазина.  

Някои ключови елементи,

които трябва да се вземат предвид при проектирането на витрина, включват:
  1. Тема: Визията на витрината трябва да има ясна тема, която да е в съответствие с цялостното брандиране и идентичност на магазина.
  2. Пропорция: Пропорцията на витрината трябва да е балансирана и да не е претрупана.
  3. Осветление: Изложбата на витрината трябва да бъде добре осветена, за да покаже продуктите и да създаде визуално привлекателна картина.
  4. Разполагане на продуктите: Продуктите трябва да бъдат разположени по визуално интересен и стратегически начин, за да привличат вниманието на клиентите.
  5. Указания: трябва да включва ясни и лесни за четене надписи, които да информират за марката, магазина или ключовите точки на продажба.
  6. Движение: Включването на елементи на движение, като анимация или манекени, може да направи витрината по-интересна и динамична. (Когато не е принт реклама.)
  7. Сезонни/тенденции: визията трябва да се актуализира редовно, за да отразява текущия сезон или тенденциите.
  8. Разказване на истории:  визията може да разкаже цяла история, да създаде настроение или да предаде послание, може да бъде чудесен начин да се предадат ценностите и индивидуалността на марката.
Като цяло външният вид на витрината трябва да бъде привлекателен и да съответства на брандинга на магазина. Да е създаден така, че да привлича и подканва клиентите да влязат. Когато работиш обаче с голяма верига магазини, брандиране на търговски обект, означава нещо съвсем друго! Трябва да работиш за отделна марка, но и да се опиташ да спазваш общите принципи изброени по-горе. Като цяло ефективното брандиране може да помогне на магазина за търговия на дребно да привлече и задържи клиенти, но може да помогне за високата познаваемост на вашата марка, която да се отличи на рафта на магазина от останалите конкуренти.  
Share
Categories
Брандиране на търговски обектиВъншна реклама
Tags
Брандиране на обектиВъншна реклама
Клиент
Рада БГ АД
Дата
2020 - 2022
ЗАПИТВАНЕ

Следващ

Проектиране на рекламен стелаж – 3D модели

Свързани проекти

Coca-cola

Coca-Cola Happy Energy Tour 2011

by Suzana
Solna staq

Брандиране на търговски обект – солно студио „In Salt“

by Suzana
car3

Рекламен автомобил ДБ

by Suzana
coca-cola-track

Брандиране камион на Кока-Кола

by Suzana
SPU
© 2023 SPU - All rights reserved.Политика за поверителност
Shopping Basket